בניגוד מוחלט למזג האוויר החם באילת, במאמר הבא תוכלו למצוא מידע אודות בחירת מקררים ומקפיאים בעיר הדרומית.

מקררים ומקפיאים באילת: מה חשוב לדעת בנושא?

באופן כללי, תחום מוצרי החשמל הוא תחום פורח באילת, ולא בכדי. ישראלים רבים מגיעים לאילת כדי לרכוש מוצרי חשמל מסוגים שונים ולנצל את הנחת המע"מ האהובה, גם כשמדובר ברכישת מכשירי חשמל גדולים ומאסיביים, כמו מקררים ומקפיאים באילת.

הוותק שצברנו בחנות אדיב מוצרי חשמל (מאז 1967), סייע לנו לגבש במהלך השנים את העצות הטובות ביותר שיסייעו לכם לבחור מוצרים ממותגים שונים. אז הנה כמה עצות לבחירת מקרר או מקפיא הביתה.

נתחיל עם מקרר – מעבר לחשיבותו הבסיסית של המקרר הביתה, חשיבותו של המקרר נובעת גם מהשנים הרבות בהן הוא הולך ללוות אותנו. לכן, חשוב מאוד להקפיד שהוא יהיה לא רק איכותי, אלא גם נוח לשימוש. לכן, התחשבו בגודל המקרר לעומת תא ההקפאה, עומק המדפים ודרך פתיחת הדלת.

למי שמעוניין לרכוש גם מקפיא – קיימים רבים מבניינו הבוחרים להחזיק גם מקפיא בבית, מטעמי נוחות. במידה והנכם בורחים לרכוש גם מקרר רגיל וגם מקפיא, התחשבו כמובן בקיבולת של כל אחד מן המכשירים ודאגו לאיזון נכון ביניהם.

צריכת חשמל – צריכת החשמל היא בעיקר עניין כלכלי, כך שלכל אחד מאתנו יש את ההעדפות שלו לגבי צריכת החשמל של המקרר או המקפיא. באופן כללי, התחשבו גם בנושא הזה ונסו לגשר בין הצרכים השונים.

למי שמעוניין בשעון שבת – ישראלים רבים כידוע נוהגים לכבות את האור במקרר או במקפיא בשבת, מה שהביא לפתרונות רבים ויצירתיים בתחום. בהקשר זה, אל תשכחו לברר מראש האם בכלל קיימת אופציית כיבוי אור בשבת ועד כמה היא נוחה. זכרו שקיימים מקררים שניתן לחבר אליהם שעוני שבת חיצוניים, אולם הדבר יהיה מעט מורכב יותר.

יש לכם כבר רעיון למקרר או מקפיא הביתה. בואו לבחור מקררים ומקפיאים באילת באדיב מוצרי חשמל! אנו מחכים לכם באולם התצוגה עם מגוון אפשרויות ומותגים.

[product_category per_page="12" columns="3" orderby="title" order="" category="%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%9e%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%90%d7%99%d7%9d"]